Puslapiai: 1 2 Pirmyn

Oct 29 2009

Naujas senas atradimas – Shpongle

Category: Muzikamuzika,Pezalaimop @ 17.46

Buvau pamiršęs apie savo šitą pomėgį galima sakyti, t.y. goa trance, shpongle ir pan. Išleidus Shpongle’ams naują albumą, vėl grįžau prie jų ir panašios muzikos:

Ir dar vienas labai strigęs dėl tų arabiškų motyvų, dėl kurių visada ėjau iš proto. Kažkodėl man arabų kalba, jų dainos visada asocijuojasi su saulėta vaikystės diena kur nors didžiulėj pievoj pamiškėj, arba primena kalnus ir vaizdą žvelgiant tolyn kai esi taip aukštai ir jautiesi kažkaip kitaip, nei lygumose. Tas jų giesmingas dainų atlikimo būdas kažkuo užburia ir kažkur nukelia, gal praeitam gyvenime buvau arabas kur nors Afrikos šiaurėje 🙂


Oct 29 2009

Ligos

Category: Pezalaimop @ 16.45

Perskaičiau Novum įrašą apie ligą. Reziume toks “Tik dirbti negalima. Bet ir nesinori juk.”. Ir maždaug aprašoma ką galima nuveikti namie sergant. Veiki viską tik nedirbi. Tai gal kai kuriais atvejais liga tai organizmo apsauginė reakcija nuo darboholizmo/pervargimo/monotonijos/nemotyvacijos? Gal jis iš dalies specialiai pasiduoda infekcijai, kad tu pailsėtum nuo visko ir sirgdamas veiktum tik tai ką nori, o ką nenori veikti tam jėgų tiesiog neturėtum, “nes gi sergi, temperatūra” 😉


Oct 28 2009

Ateiviai

Category: Pezalaimop @ 12.12

Paskutiniu metu stebėtinai daug informacijos apie “atradimus” kosmose. Kodėl kabutėse? Nes pradedu abejoti, kad visa tai atrasta tik dabar. Kažkaip įtartinai atrodo per dvi savaites atrastas užšalęs vandenynas Europoj, kitos planetos palydove atrasta gana daug elementų palankių gyvybei. Mėnulyje šachta einanti gilyn 80m. Marse irgi tas pats atrasta. Neatpažintas skraidantis objektas žemės orbitoj. Virš Indonezijos sprogęs meteoritas. Kažkodėl linkęs tikėti tomis sąmokslo teorijomis ir manau, kad visa tai tiesiog tik dabar pamažu paleidžiama į eterį, t.y. žmonės po truputį pratinami prie tokios informacijos, kad “the big picture” nešokiruotų paaiškėjus 🙂


Oct 25 2009

Avoiding mistakes

Category: Patarimaimop @ 23.12

Galų gale savaitgalį “suskaičiau” visus likusius RSS įrašus iš viso to sąrašo kurį turiu. Nu aišku biškutą čytinau, seniausius automatiškai pratryniau, nes jau po to nebeįdomu darosi 🙂 Taigi vėl grįžtu prie savo sportinės literatūros. Sustojau ties “avoiding common weight lifting mistakes”, nes tikrai galima labai daug žalos pridaryti neteisingai atliekant pratimus. Ką gi pradėkim konspektą.

Atsilenkimai:

Kad neskaudėtų kaklo ar sprando reikia kelti ne galvą link kelių, o krūtinės ląstą. Nes kitaip dirba ne pilvo raumenys, o bala žino kas. Rakinam pirštus už kaklo/galvos, bet ne rankom traukiam galvą link kelių, o ląstą, rankos tik liečiasi, bet ne traukia. Teisinga rankų padėtis – kai nematai savo alkūnių periferiniu žvilgsniu. Ir kai lenkiesi kaklas, galva ir rankos nejuda. Jei teisingai daroma, tai galva ir rankos atrodo besvorės. Iškvepiam burna, įkvepiam per nosį.

Štangos spaudimas gulint:

Nugara turi būti tiesi. Aiškus reikalas, kad kai nori išspausti didesnį svorį išrieti nugarą tokiu būdu padėdamas išstumti svorį, BET krūtinės raumenys tuo metu nelabai ir dirba, tiesiog taip čytindamas išstumi, bet krūtinės nelavini. Geriau mažesnis svoris, bet taisyklingas atlikimas. Tokiu būdu apkrausi būtent tuos raumenis kuriuos reikia. Taigi kuo labiau stengiamės nugara priglusti prie suoliuko, jei reikia užsikeliam kojas ant suoliuko, kad nugara būtų tiesesnė. Be abejo šioks toks išlinkimas turi būti, nepulkim į kraštutiniškumus.

Hantelių kėlimas gulint ant suoliuko:

Leidžiant rankas žemyn alkūnes nuleidžiam tik šiek tiek žemiau krūtinės.

Skersinio traukimas prie krūtinės:

Pasiimam skersinį ir tada sėdam. Šiek tiek atsilošiam ir laikom įtempę pilvo raumenis, padedant apatiniams nugaros raumenims. Traukiam skersinį prie krūtinės, šiek tiek pakeldami krūtinę, kad “pasitikti” skersinį. Ir nesvyruojam pirmyn atgal traukdami, sėdim šiek tiek atsilošę, bet nesvyruojam. Svyruodami kūno svoriu galim pritraukti didesnį svorį, bet tai nedidina nugaros raumenų jėgos. Trumpiau tariant tai yra čytinimas. Kuris gerai tik tuo atveju jei nori pasirodyti prieš kitus keldamas dvigubai didesnį svorį nei gali tavo nugaros raumenis 🙂

Kojų lenkimas gulint ant pilvo:

Užpakalis neturi kilti lenkiant kojas prie jo. Jei kitaip nesigauna mažinam svorį. Nes esant per dideliam svoriui kiti raumenys padeda jį pakelti. Bet pakinkliniai raumenys tuo metu nelabai dirba.

Trauka prie pilvo:

Atsisėdam būtinai tiesiai, t.y. nugara statmenai grindims. Ištiesiam rankas tiek kiek galim, bet nugara lieka statmena, nesilankstom. Traukiam ir stengiamės suvesti mentes kartu, alkūnes vesdami už nugaros. Jei nesigauna – mažinam svorį.

Atsisėdam iš gulinčios padėties neskubėdami, nedarom staigių judesių. Jei pvz darėm hantelių plėšimą per šalis gulint, pradžioj padedam juos ant krūtinės ir tada sėdamės, o ne kaip nors kitaip. Tas pats ir gulant ant suolo, pasidedam ant krūtinės ir tada gulamės.

Dar vienas patarimas, svorius nešam patogiai, dviem rankom. Neišsidirbinėjam rodant visai salei koks mačo esi ir kiek gali nešti viena ranka. Tik sau blogiau darai. Įsivaizduok, kad salėj esi vienas, visiškai ir niekas tavęs nemato. Sportuoji galų gale sau, o ne kažkam, tai ir daryk viską taisyklingai, o ne vaidink 🙂 Sunkesnius svorius keliam abiem rankom ir laikydami kuo arčiau krūtinės nešam kur mums reikia. Stengiamės viską daryti sulenktom rankom, t.y. prieinam prie štangos kaip įmanoma arčiau, uždedam svorį. Nedarom to paties ištiesdami rankas ir stovėdami metro atstumu nuo štangos. Keldami svorį nuo grindų arba nuo žemai sulenkiam kelius, prisėdam, paimam svorį prie krūtinės ir tada stojamės naudodami kojų raumenis, o ne apatinius nugaros.

  • Stenkimės daugumą pratimų daryti šiek tiek įtempę pilvo raumenis. Tai padeda krūtinę laikyti tiesiai ir neiškreipti nugaros darant pratimus. Ir dar labai svarbu – nesikūprinam.
  • Nesurakinam sąnarių. T.y. jei kažką darom neištiesiam alkūnės ar kelio pilnai.
  • Pečius ir kaklą neįtempiam. Pečiai turi būti nuleisti.
  • Darydami pratimus kojų raumenims (pritūpimai, įtūpstai) stengiamės, kad keliai nebūtų toliau nei kojų pirštai.
  • Nelenkiam riešų. Nei pirmyn nei atgal, riešas turi eiti tiesiai su ranka.


Oct 23 2009

GCW protmūšis

Category: Pezalaimop @ 22.34

Na ką antrą kartą dalyvaujant GCW organizuojamame protmūšyje kuris vyksta penktadieniais 19h paėmėm šį kartą jau ne antrą, o pirmąją garbingąją vietą. Emocijos liejasi per kraštus, tiek euforijos ir adrenalino jaučiau paskutinį kartą turbūt prieš šokant iš lėktuvo 🙂 Nuostabus ir nerealus jausmas – laimėti. Dabar suprantu ką jaučia žmonės siekdami pergalės ir kodėl tiek daug darbo įdedama daugeliuose sferų, kad pasiekti finišą pirmam, įmušti lemiamą įvartį, ištraukti royal flush’ą ir pan. Dabar norisi tik bėgti ir rėkti 🙂 Gaila ne vasara, tikrai sėsčiau ant dviračio ir lėkčiau palakstyti po miestą, po naktinį vingioparką su ausinėm ausyse 🙂 Sėdžiu ofise ir negaliu, nežinau kur dėtis nuo to emocijų pertekliaus 🙂 Tiek visko norisi nuveikti, bet pasitenkinčiau ir namie kokiais keliais juokingais filmais jaukioj aplinkoj su minimaliai žmonių, matyt taip ir reikės daryti 😉


Oct 23 2009

Naujas atradimas – Michael Buble

Category: Muzikamuzikamop @ 09.44

Kaip visada gavęs tiek muzikos, kad fiziškai nespėju visko perklausyti, netyčia atradau fenomeną:


Oct 21 2009

Tai kas primena paauglystę

Category: Kino vino ir dominomop @ 20.12

SCATTERED PIXEL from VS Team on Vimeo.


Oct 21 2009

Egypt and Lebanon

Category: Kino vino ir dominomop @ 15.52

Labai gražus filmukas filmuotas su canon 5D apie Egiptą ir Libaną:

Egypt / Lebanon Montage from Khalid Mohtaseb on Vimeo.


Oct 16 2009

Penktadienio vakaras ofise ir meilė ir aistra

Category: Pezalaimop @ 18.27

Turiu kažkokį keistą fetish’ą. Patinka penktadienio vakarą sėdėti ofise iki kiek įmanoma ilgiau, tai tokiais momentais tenka paskaityti įvairius rss’us. Ofisas beveik tuščias, dauguma jau išskubėję namo pavalgyt, pailsėt, pasiruošt, pasipuošt ir šaut į miestą, pas draugus, dar kur nors patūsint. O tu sėdi sau ofise ir niekur neskubi, nes niekas nelaukia ir niekur nereikia skubėti, sukti galvą ką apsirengti ir kaip elgtis. Pradėjo patikti savaitgaliai pusiau ekspromtu, kai maždaug numanai ką veiksi, bet per daug neplanuoji ir nesuki galvos. Taip geriausiai gaunasi, tada nei kiek nenusivili jei kas nors nepavyksta, tada tiesiog važiuoji namo.

Na ir va browsindamas radau labai gerą straipsnį apie santykius, manau visiems verta paskaityti, kiekvienas rastų kažką sau. Įdomiausios vietos:

Santykiuose reikia meilės, ne tik traukos. Traukoje yra agresija, meilėje — paklusnumas. Toks yra skirtumas tarp meilės ir abipusės traukos. Nors trauka — tai pirmas laiptas, bet negalima stovėti ant šio pirmo laipto per ilgai. Reikia kilti aukščiau, o tai yra meilė.

Geri santykiai pagrįsti ne poreikiu gauti, bet noru kažką duoti. Neretai sakote: “O, man nuobodu, man reikia su kuo nors susidraugauti”. O aš klausiu: “Jei tau nuobodu su savimi, kaip gi kitam bus nuobodu su tavimi?” Kažkurį laiką atrodote įdomus žmogus, bet po kelių dienų ar savaičių nustojate išreikšti save ir pabostate vienas kitam. Dėl to, kad jumyse nėra gelmės. Bet jei esate centruoti, jei suprantate save, savo protą, jei esate ramūs, nekarštligiški… Žinote, juk nemėgstame būti kartu su žmonėmis, kurie yra apimti karštligiško nerimo. Karštligiškumas atstumia. Aišku, nebent jūs esate tiek nuolankus, kad bet kuris karštligiškumas jau neturi reikšmės. Bet ypač santykiuose toks karštligiškumas viską gadina. Kai esate įsimylėję, jūs vis kalbate, kalbate, kalbate, kalbate… Kam sakyti tiek žodžių? Galima tiesiog tyliai sėdėti ir šypsotis, mėgautis saulėlydžiu ir būti šalia. Mokykitės būti su mylimu žmogumi tyloje — tai yra menas. Nes įsimylėjęs žmogus nežino, apie ką kalba. Jūs sakote kažką, dėl ko vėliau gailitės, kas gali įžeisti kitą žmogų. Įsimylėjusio intelektas tyli. Aš turiu omeny meilę santykiuose. Nes jūsų intelektas miega, jūs esate tarsi rūke. O rūke jūs nesuvokiate, ką kalbate ir nesuprantate, kaip jūsų plepalai gali paveikti kitą žmogų. O vėliau, po 10 dienų, ar net po 10 metų sužinosite, kad kuris nors jūsų pokštas labai įžeidė kitą žmogų. Kam iš jūsų buvo taip atsitikę? Argi taip nėra? Beveik visada taip yra. Todėl, kai esate centruoti ir atsikratę karštligiškumo, jums nenuobodu su pačiu savimi, ir jūsų žavesys lieka napajudinamas. Kuo arčiau jūsų yra žmogus, tuo daugiau jis mato žavesio. Čia centruotumo, sąsajos su savo tikruoju “Aš” giliai savyje paslaptis. Suprantate? <…>

Jums nuobodu, bet nenorite prisipažinti, kad jums nuobodu, nenorite įžeisti kito žmogaus. Bet jis galvoja lygiai taip pat! Tarp jūsų protų yra didžiulis atstumas, nors išoriškai tai nepasireiškia. Kaip įveikti šį atstumą? Tik gerinant save, savo buvimą. Suprantate? Žiūrėkite: kai jūs išeinate iš lėktuvo, stiuardesė palydi jus žodžiais “geros jums dienos”. Bet ji neturi to omeny! Tačiau jei tą patį jums pasakys kažkas labai artimas, brangus žmogus: senelė, mama, sesuo, brolis, — tai paliečia jūsų širdį. Nes už šitų žodžių yra labai didelis jausmas. Todėl jei bent kartą pasakysite kam nors “aš tave myliu”, šiuose žodžiuose turi būti labai didelis jausmas. Bet neverta nuolat jų kartoti. Jūs nuliūdęs ir sakote: “Labas, mieloji”. Jūs sakote „mieloji“, o viduje jus tai nuliūdina. Gal bandote tuo paslėpti savo nusivylimą ir kartojate “mieloji, mieloji, mieloji”. Už šių žodžių nėra jausmo, ir todėl santykiai tampa tokie skausmingi ir dažnai nutrūksta.

Raskite laiko sau, savaitę per metus, pabūkite su gamta, stebėkite bangas, vandenyną, paukščius, patylėkite. Visi tie pokalbiai nieko mums neduoda, nieko neišreiškia. Jie tik sukelia nesupratimą, teisingai? Aišku, žodžiai yra labai svarbūs, bet jie turi ribas. Žodžių tikslas yra sukurti jūsų viduje tylą, žodžių tikslas yra sukurti ramybę jūsų viduje. Jei jūsų žodžiai sukuria ramybę, jūs panaudojote juos teisingai. Jei jie skatina jus tobulėti, panaudojote juos teisingai. Bet neretai, kai esame tarsi rūke, naudojame žodžius, neturinčius reikšmės, prasmės, gėlmės.

Jūs galite vaikščioti į grožio saloną, daryti makiažą, gražiai rengtis ir taip toliau, bet jeigu viduje esate įsitempę, tai matosi iš jūsų veido, teisingai? Jūs galite būti nelabai gražūs, bet jeigu jūsų protas turi žavesio, jeigu jūsų sąmonėje yra nekaltumas, to neįmanoma išreikšti žodžiais. Mes visi nuo gimimo turime šias savybes. Bet kažkur kelyje mes jas praradome. Tiesiog užeikite į vaikų darželį ir pažiūrėkite į vaikų veidus. Pažiūrėkite, koks jose džiaugsmas, ramybė, grožis. O po to eikite į mokyklą, į pradines klases, į vidurines, o po to į universitetą. Ir jūs pamatysite milžinišką skirtumą. Ir juk tai mes darome? Ir tokiam išsilavinimui mes leidžiame laiką, pinigus, energiją? Tam, kad pasidarytume vis labiau nelaimingesni ir pilni stresų? Ir prarastume viską, kas mums duota nuo gimimo? Ar ne taip?

Kai jūs ką nors mylite, netgi jei jie nesupranta to, jie myli jus. Bent jau taip jūs jausite, kad jus labiau myli. Suprantate, visa esmė išraiškoje. Skirtingi žmonės išreiškia savo jausmus skirtingai. Iš kur jūs žinote, kad koks nors žmogus jūsų nemyli? Ir vėl gi meilė – tai ne veiksmas, tai ne poelgis. Kas nors gali pasiųsti jums dešimt atvirukų su tokiais žodžiais “Aš myliu tave, aš myliu tave” ir nejausti nei lašo meilės viduje.

Jie pasakė: “Mes užsiimame tokia dvasine praktika, keliamės rytais ir sakome: “Aš myliu save”. O Wallis jiems atsakė: “žinote, tam nėra poreikio. Mes to nedarome, mes tiesiog mylime”. Mes esame meilė, suprantate? Nereikia to įtvirtinti savo prote.

Tai tiek. Norėjau tiesiog parodyti man esmines vietas, gal kas perskaitęs kažką atras sau ir supras 😉 Bandysim šįvakar dalyvauti proto mūšyje kuris GCW vyks. Įdomu kaip ir kas ten, gal patogiau ir jaukiau bus nei ManoAlibi (kur nei vietos, nei ventiliacijos, nei greito aptarnavimo) 🙂 O po to nežinia, kaip ir sakiau nieko neplanuoju, kas vyks tas bus gerai 🙂


Oct 16 2009

Joga

Category: Pezalaimop @ 16.07

Kadangi labai mėgstu sklaidyti visokius mitus, burtus ir t.t. ir šiaip kabinėtis dėl savo smulkmeniškumo, netyčia aptikau straipsnį apie jogą. Ar iš tiesų ji tokia stebuklinga. Esminiai dalykai:

Gydytojas Rimantas Jakimavičius sako: „Širdies kraujagyslių sistemą treniruoja bėgimas, važiavimas dviračiu, plaukimas. Kiti pratimai stiprina tam tikrą raumenų grupę, pavyzdžiui, pilvo presą, nugaros raumenis. Treti stiprina pusiausvyrą, koordinaciją. Čiuožiant pačiūžomis pagerėja pusiausvyra, treniruojama širdis. Užsiimant joga netreniruojama nei širdis, nei kraujagyslės, o raumenys stiprinami labai menkai“.

Psichoterapeutas Raimundas Alekna teigia, kad joga, kaip gyvenimo būdas ir atsipalaidavimo metodas, yra gerai. Problema yra ne pati joga, kaip sistema, o žmogaus asmenybė, jo gebėjimas kritiškai tą sistemą priimti: „Jei žmogus turi tvirtas vertybes, patirtį, yra brandi asmenybė, joga nepakenks. Jei asmenybė tuščia, ši filosofija bemat pripildys tuštumą — žmogus gali tapti net fanatiku, užmirštančiu šeimą, ignoruojančiu socialinį gyvenimą“. Skamba gana pavojingai. Ypač turint omeny, kad į jogos pratybas dauguma ateina ieškoti ramybės. Vadinasi, iš tiesų jos stinga.

Na štai kaip ir sakiau kažkada, nepamenu ar čia ar pas Ruvi komentaruose, kad žmogui reikia kažkuo tikėti, o jei jis netiki savimi jam tinka praktiškai bet kas, kas gražiai pateikiama. Jei neturi savo nuomonės, patogu rinktis kito nuomonę. Vienintelę naudą iš jogos kol kas tematau tai raumenų tempimas, nors ir neteko ja užsiimti tai nenoriu ginčytis, tiesiog tokia mano išankstinė nuostata. Taigi kam mokėt pinigus už burtus ir salę, jei galima pasiskaityti knygą apie raumenų tempimą ir gauti tai ko man reikia. Gal kada nors pribręsiu ir nueisiu pažiūrėti kas ta joga ir su kuo ji valgoma, ir ar man jos reikia 🙂 Kol kas apsiribosiu stretching manual’ais 🙂


Puslapiai: 1 2 Pirmyn
Next Page »