Mar 28 2012

Pigu.lt – pigus aptarnavimas

Category: IT,Patarimaimop @ 21.32

Istorija apie tai kaip aš pirkau telefoną iš pigu.lt. Tikiuosi tai bus puiki antireklama jiems, nes tokio pasityčiojimo nesu patyręs nuo perestroikos laikų. Jau galvojau, kad jau kas kas, bet e-shop’ai pas mus Lietuvoj tikrai pasiekė ES lygį. Pasirodo ne. Blogiau nei turguj. Taigi, pati istorija:

Laukiau laukiau naujo telefono rinkoj, bet nesulaukiau. Dar po ranka pasisuko tai, kad išėjau iš savo senos darbovietės ir gavau krūvelę atostoginių. Kažkaip labai jau spaudė man kišenę tie pinigai, taigi nusipirkau planšetę ir tuomet užsisakiau telefoną iš pigu.lt. Kadangi ten jo kaina buvo patraukliausia. Aparatas – Samsung Galaxy S2. Kadangi prekė brangi tai savaime suprantama tikėjausi ir atitinkamo aptarnavimo. Ką gi, užsisakiau – laukiu. Galų gale gaunu pranešimą, kad telefoną jau galiu atsiimti. Nieko nelaukdamas, po darbų, iš karto sėdau į mašiną ir pirmu taikymu lekiu pasiimti savo naujo žaisliuko. Jau važiuodamas pakeliui galvojau kaip aš visą vakarą jį maigysiu, konfigūruosiu ir atnaujinsiu į ICS (geek’ai mane supras) 🙂 Atlekiu į pigu.lt atsiėmimo punktą (Savanorių pr.), pasakau užsakymo numerį ir trypčiodamas laukiu kol atneš pakuotę. Pakuotę atnešė, griebiau ir į mašiną.

Galvoju – vis tiek galbūt stovėsiu kamštyje, reikia išsilupti kortelę iš kito telefono ir bent jau įsijungti šitą, pasidžiaugti iš karto kaip sakant neotchodia ot kassy. Aha. Pasiimu dėžutę. Lipdukas bylojantis, kad jam praplyšus prekės priimti nevalia arba įsitikinti, kad pakuotės viduje nieko netrūksta, buvo visgi praplėštas. Na gerai. Ko tik nebūna. Gal muitininkui siunta sukėlė įtarimą ir jis praplėšė pakuotę (nors spėju teisės lyg ir neturi), gal sandėlininkas norėjo įsitikinti, kad nieko netrūksta. Tebūnie. Didžiulis oranžinis vodafone.es lipdukas ant pakuotės irgi truputį sukėlė įtarimą, bet ką jau ten. Man naujo žaislo reikia, čia ir dabar. Išlupu tą stebuklą iš pakuotės. Ta permatoma plėvelė kuri dabar klijuojama ant visų plastmasinių detalių, vietomis priklijuota iš naujo ir po ja jau yra dulkių. Hm. Nu tarkim. Jau pradedu pykti, bet iš kitos pusės garantija, visa kita. Tiek to. Dedu aparatą atgal į pakuotę ir lekiu namo.

Patogiai įsitaisau ant sofos. Įjungiu. Pasileidžia ICS update’as (suprask – jis jau buvo paleistas prieš tai, bet po perkrovimo telefoną paliko išjungtą, taigi update’as tęsiasi toliau). Nu pzdc galvoju, kažkas jau ryškiai prie jo prikišo nagus. Ir ne šiaip pavartė rankose . Tebūnie, sulaukiu update’o pabaigos ir jau pradedu džiaugtis, BET. Sensorinių mygtukų pašvietimas neveikia. Na ok, gal išjungta nustatymuose. Gal kambary per šviesų ir todėl jie neveikia?(nesąmonė). Įsijungiu youtube’ą, susirandu SGS2 unboxing ir peržiūriu keletą filmukų, visuose mygtukai dega. Susirandu nustatymuose kur įjungiamas/išjungiamas pašvietimas. Ką bejungtum, pašvietimas neveikia. Viskas. Frustracija, panika ir pykčio priepuolis.

Gal update’as sugrybavo? Išjungiu. Dedu sim kortelę ir jungiu vėl. Mygtukai vis tiek nešviečia. (na gerai, atiduosiu į garantinį, pakeis). Suvedu PIN kodą…. ir? Neatspėsit niekada. Gaunu pranešimą “Enter unlock key”. Viskas. Šitoj vietoj išlupu sim kortelę, metu telefoną į dėžutę ir skambinu į pigu.lt. Aprėkiu ir paklausiu kokio žalio jie man sugebėjo įkišti, pusiau veikiantį, naudotą ir dar PRIRIŠTĄ telefono aparatą? Nieko doro nesugebėjęs atsakyti berniukas, pasiūlo man jį grąžinti į garantinį. Ok. Vakaras sugadintas, einam žiūrėti filmų. Rytoj aiškinsimės su garantiniu.

Rytojus. Po darbu, lekiu į pigu.lt. Ateinu į garantinį, pateikiu jiems pretenziją raštu ir telefono aparatą. Pretenzijoje paminėjau, kad jie susiprotėtų kažkaip išspręsti konfliktą taip, kad mano visiškai sugadinta nuomonė apie pigu.lt pagerėtų ir nerašyčiau šito straipsnio. Bet kaip turbūt supratot, jie to nesugebėjo padaryti. Taigi, kas vyksta toliau. Mergaitė iš garantinio manęs paklausia kas negerai su telefonu. Pasakau, kad jis nevisai veikia, naudotas, pririštas, iš Ispaniško vodafone’o ir dar pakuotė buvo praplėšta. Ji man pasako, kad pas juos visi telefonai tokie ir visų telefonų pakuotės būna praplėštos. :O ką? Nu tarkim. Pasiimkit šitą šlamštą ir man kuo greičiau prašau duoti naują normalų aparatą. Kadangi sandėly yra tik juodas, man pasiūlo palaukti keletą dienų kol jie atsiveš baltą. Ok. Laukiam.

Praeina keletas dienų, gaunu pranešimą, kad telefonas jau pas juos ir vakare galiu atvažiuoti pasiimti. Praėjus keletai valandų po e-mail’o gavimo, sulaukiu skambučio iš pigu.lt mergaitės. Ji man pasako, kad jie atvežė tik juodą. Pasakau, kad man reikia balto (ekranas jame ne amoled plus, o super amoled plus. ir brangesnis jis 50lt.). Ji sako, kad balto jie deja neturi ir apskritai netgi šitą juodą jiems gėda man siūlyti. Viskas. Finalas. Paprašau, kad man grąžintų pinigus ir eitų jie nx su tokiu aptarnavimu. Kaip moterys mėgsta sakyti: “Niekada daugiau”. Taigi. Niekada daugiau nepirksiu iš pigu.lt. Ir jums brangieji nepatariu. Ir draugams savo duokit paskaityti šitą pasityčiojimą. Ir draugų draugams. Tegu visas internetas žino, kad pigu.lt reikia svarstyti kaip visiškai kraštutinį variantą perkant ką nors internetu.

Bet kaip sakant nėra to blogo kas neišeitų į gerą. Po poros dienų su šia istorija, belaukiant pinigų grąžinimo, Omnitelyje atsiranda Sony Xperia S. Apie kurį aš svarsčiau, bet galvojau, kad vos pasirodęs jis kainuos ~2400lt. Bet jis, mano laimei, brangesnis už SGS2 tik 100’u litų. Super. Jeigu viskas gerai (jau pradedu bijoti apskritai pirkti telefoną), tai rytoj turėsiu Sony. Kuris visaip kaip geresnis už SGS2.

Buk socialus, pasidalink!
Patiko? Prenumeruok RSS!

17 Responses to “Pigu.lt – pigus aptarnavimas”

  1. pow says:

    o tai pinigus grąžino? 🙂

    • mop says:

      Na bent jau šitoj vietoj suveikė be priekaištų 🙂 Turbūt turi nemažai praktikos pinigų grąžinimo reikale 😀

  2. fosron says:

    Che, aš irgi turėjau patirties su “Pigu”. Dar kai tik atsidarė jie, laimingas už pirmus uždirbtus pinigus nusipirkau “Originalia” Nokia bateriją. Originali buvo tik aprašyme ir paveiksliuke internete. Atsiuntė kažkokią kinietišką… Bet, kadangi nedaug mokėjau, nenorėjau knistis su jais. Faktas, jog internetinė prekyba Lietuvoje kol kas tikrai nėra 100% patikima, o kas blogiausia, jog jos lyderiai (?) daro tokias nesąmones :))

  3. Nickas says:

    WD caviara sata’ini 1TB kazkada is ju pirkau uz ~500 pinigu, gal pries 2-3 metus (kai ten prekyba buvo nesenai isibegejusi). Sukasi po siai dienai.
    tik keista kad kai uzsisakiau 1menesi laiko reikejo laukti kol preke gaus.
    O kurjeris nulupo 1Lt grazos neatidaves 😀

    matyt anksciau ten viskas tvarkingiau buvo

  4. Antanas B. says:

    Jeigu atvirai nesuprantu, kaip Pigu.lt kaina galėjo būt geriausia? Ten paskutiniu metu viskas tikrai brangu ir daugumoj kitų parduotuvių galima rast kur kas pigiau…

  5. Taifoon says:

    Nekartą sakemės ir mes iš pigu, šeip jau likau patenkintas, nors yra buvusi istorija, kad pirkinys kainuojantis virš 3000Lt pasimeta, bet problemų sprendimais bent jau likau patenkintas, nekėliau aišku skandalo, suprantu kad visko pasitaiko, tai neužtenka kad pasiūlė alternatyvų, o atsisakius be problemų gražino pinigus, bet dar gavome ir dovanų čekį jų parduotuvėje, kadangi naudojames ja tai visai pravertė 🙂

  6. aur1mas says:

    Perskaičiau straipsnį ir nesuprantu ko tu tiek verki? Kaip pats ir parašei – kaip moteris. Visiems gyvenimas blogas ir bet kur tau gali nepasisekti. TIk nesuprantu ko čia verkti ant viso svieto, kad matai didžiam blogger’iui pardavė nekokybišką aparatą.

    • mop says:

      Verkiu tik tam, kad kiti nepasimautų ant to paties ir išvengtų tokių pačių bėdų. Taupau jūsų laiką ir kantrybę 😉

    • viz3 says:

      Aurimas iš tų, kurie įlipę į š… ne tik kitų neperspėja, bet dar ir lapais pridengia – kad visi išs…?

  7. Tomas says:

    1. Pakuotes turinį visada reikia tikrinti prieš atsiimant prekę.
    2. prekės pasitaiko brokuotos
    3. Kliento patogumui kai kada prekės yra testuojamos (iš siuntos paimami keli gaminiai ir pažiūrima kaip veikia, aišku galėjo pražiopsoti, kad nešviečia)
    4. Ne visada sandėliuose būna lygiai tokia pati prekė, kokią užsisakei.
    5. Kliento teisė rinktis ar paimti kitą prekę (analogišką) ar susigražinti pinigus)

    6. Tai galioja visuose prekybos centruose ir ne išimtis yra Pigu.lt

    Jei telefona isigyji pigiau nei kitur nereiškia, kad aptarnavimas bus geresnis, greičiau atvirkščiai, nes aptarnavimas kaip ir visa kita kainuoja.

    Aišku Pigu.lt galėjo pasielgti ir kitaip:

    Tą juoda telefona atiduoti už baltojo kainą, ir atsiprašyti už nesklandumus, bet kaip suprantu iš pikto pirkėjo to nebuvo….

    Taigi pasitvirtina taisyklė, ne viskas kas pigu yra geriau.

  8. m says:

    Dėlko nutylėjai, kad ėjai mamai į sijoną įsikniaubęs paverkt?

  9. Chemija says:

    Puikiai suprantu autorių, turėjau lygiai tokį patį nuotykį su S2 įrenginiu iš pigu.lt: atplėšta pakuotė, užklijuotos apsauginės plėvelės su dulkėm, na ryškiai matosi kad įrenginys jau naudotas, tik mano atveju telefonas nepriristas buvo, o su skilusiu ekranu 🙂 Visa laimė, kad siuntinį išpakavau prie kurjerio akių ir paėmiau iš jo parašą kaip liudininko, kad pakuotė pažeista ir telefonas nekondicijoje. Pigu kolektyvas operatyviai sureagavo į mano skundą priėmė nekokybišką S2ir kelių dienų laikotarpyje pažadėjo duotį naują įrenginį. Naujo įrenginio turėjau atvykti atsiimti jau į Vilnių. Atvykus į Savanoriuose esantį punktą, man naglu face’u buvo duodamas tas pats telefonas su suskilusiu ekranu, atseit štai atvežėm naują 🙂 Tokio akiplėšiškumo tikrai nesitikėjau, žodžiu su barniais, susigražinau pinigus. Pigu.lt uždėjau baną 🙂

  10. aistra says:

    Na visko pasiteiko visiems

  11. Linna says:

    Kalbant apie aptarnavimą – man labiau patinka ne pigu, o varlė. Jau vien dėl to, kad konsultantai sh nemala ir makaronų ant ausų nekabina. Ir prekės kokybiškos (brokuotų niekada nepasitaikė), ir vėluot nevėlavo (bet prieš šventes aš iš jų ir neperku, o juk per jas ir pasitaiko tokių nesusipratimų). Tikrai rekomenduočiau, nieko blogo pasakyt negaliu. O štai su pigu lt santykiai nesusiklostė 🙂

  12. siuntos lietuvoje says:

    O man labai patinka pigu aptarnavimas, siuntas pristato tikrai labai greitai ir man tinkamu laiku. Praktiškai visada tik iš jų ir perku.

Palik komentarą